ahahajaja!! Antonio... a mi siempre me ha gustado la fotografía que retrata la vida en la calle.
Mi pequeña Leica es ideal para eso. La llevo conmigo, y cuando veo algo que me interesa...intento capturar instantes de vida! Muchas gracias por tu mensaje!
ahahajaja !! Antonio ... to me it has always loved photography that portrays life on the street.
My little Leica is ideal for that. I carry with me, and when I see something that interests me ... I try to capture moments of life! Thank you very much for your message! :-)
Get your store banner on LeicaImages.com Send us an email to support@leicaimages.com
Support LeicaImages.com — Our community is free for everyone. If you value what we do, you can help cover our server and development costs with a small one time or monthly donation.
Mi pequeña Leica es ideal para eso. La llevo conmigo, y cuando veo algo que me interesa...intento capturar instantes de vida! Muchas gracias por tu mensaje!
ahahajaja !! Antonio ... to me it has always loved photography that portrays life on the street.
My little Leica is ideal for that. I carry with me, and when I see something that interests me ... I try to capture moments of life! Thank you very much for your message! :-)